職名 |
講師 |
ホームページ |
論文 【 表示 / 非表示 】
-
Utilizing the Concept of Translanguaging for Assessing English Reading Comprehension at the CEFR A2 Level
Curtis S. Chu, Todd Hooper
Osaka JALT Journal7 112 - 128 2020年10月
共著
115-119, 126
研究論文(学術雑誌)
-
Supporting students through the interview process for overseas internships
Todd Hooper, Makoto Sumiyoshi, Masahiro Yoshimura, Daisuke Suzuki
摂大人文科学26 ( 1 ) 131 - 142 2019年01月
共著
研究論文(大学,研究機関紀要)
-
Critical thinking, culture, and comics
Todd Hooper
Critical Thinking and Language Learning5 ( 1 ) 46 - 62 2018年11月
単著
研究論文(学術雑誌)
-
Bringing University Seminars into the Digital Age
Todd Hooper
摂大人文科学25 ( 1 ) 223 - 240 2018年01月
単著
研究論文(大学,研究機関紀要)
-
Improving academic writing through thinking routines
フーパー トッド ジェームス
Kwansei Gakuin University Humanities Review20 47 - 63 2016年03月
単著
研究論文(大学,研究機関紀要)
研究発表 【 表示 / 非表示 】
-
An Approach to Note Taking that Encourages Higher Order Thinking
JALT 2022 online 国際会議 ポスター(一般)
2021年11月 -
Generating Ideas and Paragraph Writing in Media Literacy Education
PanSIG 2021 online 国際会議 口頭(一般)
2021年05月 -
Using Reflective Writing to Encourage Critical Thinking
Critical Thinking in the Digital Age Online 国内会議 口頭(一般)
2021年02月 -
Connecting Arguments to Theory in Academic Writing
JALT 2020 Online 国際会議 ポスター(一般)
2020年11月 -
Promoting Higher-order Thinking Skills in EMI Courses in Japan
Hawai'i International Conference on English Language and Literature Studies University of Hawaii Hilo 国際会議 口頭(一般)
2020年03月