フーパー トッド ジェームス (フーパー トッド ジェームス)

HOOPER TODD JAMES

写真a

職名

講師

ホームページ

http://www.setsunan.ac.jp/

研究分野 【 表示 / 非表示

  • 言語学 (言語学)

 

論文 【 表示 / 非表示

  • Supporting students through the interview process for overseas internships

    Todd Hooper, Makoto Sumiyoshi, Masahiro Yoshimura, Daisuke Suzuki

    摂大人文科学26 ( 1 ) 131 - 142   2019年01月

    共著

    研究論文(大学,研究機関紀要)

  • Critical thinking, culture, and comics

    Todd Hooper

    Critical Thinking and Language Learning5 ( 1 ) 46 - 62   2018年11月

    単著

    研究論文(学術雑誌)

  • Bringing University Seminars into the Digital Age

    Todd Hooper

    摂大人文科学25 ( 1 ) 223 - 240   2018年01月

    単著

    研究論文(大学,研究機関紀要)

  • Improving academic writing through thinking routines

    フーパー トッド ジェームス

    Kwansei Gakuin University Humanities Review20   47 - 63   2016年03月

    単著

    研究論文(大学,研究機関紀要)

  • Cultivating student understanding of context through drama and scriptwriting

    Matthew Michaud, Todd Hooper

    Scenario10 ( 2 ) 22 - 36   2016年01月

    共著

    27-33

    研究論文(学術雑誌)

全件表示 >>

研究発表 【 表示 / 非表示

  • Promoting Higher-order Thinking Skills in EMI Courses in Japan

    Hawai'i International Conference on English Language and Literature Studies  University of Hawaii Hilo  国際会議  口頭(一般) 

    2020年03月
     
     

  • Dispelling the Cultural Stereotype of Quiet Japanese Students

    International Communication and Community Development Conference  Notre Dame Seishin University  国内会議  口頭(一般) 

    2019年11月
     
     

  • Creating Opportunities for the Use of Higher-order Thinking Skills in Lecture Courses

    The 24th PAAL Conference  Korea University  国際会議  口頭(一般) 

    2019年08月
     
     

  • Developing Critical Thinking Skills through Media

    PanSIG 2019  Konan University, Nishinomiya Campus (CUBE)  国際会議  口頭(一般) 

    2019年05月
     
     

  • Making speaking visible: Using video modeling for conversation instruction and course management

    16th ATEM Nishinihon Chapter Meeting  Kyoto Joshi University, Kyoto, Japan  国内会議  口頭(一般) 

    2019年03月
     
     

全件表示 >>